duminică, martie 30

De Superfamily live ce ziceti? =D


"Linistea e plictisitoare. Urla si poate vei fi auzit!"

O sa incep in primul rand cu leapsa tomatei care suna in felul urmator: scrie un mesaj din 10 cuvinte pe care l-ai pune intr-o sticla si l-ai arunca in Bega! Cred ca am scris vreo 10 texte inainte sa ma pot decide asupra celei de mai sus, dar sper ca m-am descurcat onorabil si de aceasta data. Si acum sa revenim la treburile noastre: va mai aduceti aminte de norvegieni de la Superfamily? Ar trebui, pentru ca am vorbit deja despre ei in trei randuri: aici, aici si aici. Sunt curios insa ce parere aveti daca s-ar ivi ocazia sa-i vedem live la B'estfest?! Pentru ca din fericire e posibil. Vlad Stoian a.k.a. Bjorker i-a propus in bursa de pe metropotam si deocamdata pentru a atrage atentia organizatorilor e nevoie de inca vreo 8 voturi. Prin urmare daca nu aveti inca un cont pe metropotam acum este momentul potrivit ca sa-l faceti, iar daca deja vi-ati epuizat optiunile pentru Radiohead, Placebo sau Bjork , adica artisti pentru care nu exista nicio sansa momentan sa-i vedem, tineti minte ca acestea pot fi modificate oricand. Haideti sa fim realisti si sa nu mai visam la cai verzi pe pereti! Eu am votat deja cu ei si sper sa faceti si dumneavoastra acelasi lucru. Si daca nu am reusit inca sa va conving ca merita din plin sa-i vedem live va invit sa urmariti una din prestatiile lor recente cu piesa Teens Of The 70's:

0 raspunsuri: