luni, martie 31

Clover's Playlist - Martie 2008


MP3: 01. Alamo Race Track - Black Cat John Brown
Alamo Race Track sunt 4 olandezi din Amsterdam. Au fost comparati cu formatii gen Spoon, Peter Bjorn & John, Sparklehouse sau Gomez si spre suprinderea mea am avut bucuria sa vad ca si Red Chicken a scris despre ei pe Cathartic Media in martie anul trecut. Eu i-am descoperit la inceputul lunii cand am primit de la ei 3 mp3-uri pentru blog din care unul care mi-a placut cel mai mult l-am inclus in playlist.

MP3: 02. Dirty On Purpose - The Thing About Getaways
Dirty On Purpose canta indie/pop/shoegaze, vin din New York si dupa un debut foarte bine primit de critici in 2006 tocmai au lansat un nou EP - Like Bees. In afara de asta nu se pot mandri cu foarte multe lucruri deocamdata, desi au mai cantat alaturi de de formatii ca Arcade Fire, Clap Your Hands Say Yeah sau The Decemberists si au avut o aparitie la MTV2 Subterranean. E un inceput destul de bun, zic eu. :)

MP3: 03. Peter Moren - Social Competence
E acelasi Peter din formatia Peter Bjorn & John. Suedezul va lansa pe 8 aprilie primul sau album solo "The Last Tycoon" iar "Social Competence", primul single de pe acesta poate fi descarcat momentan gratuit pe MySpace.

MP3: 04. Jamie Lidell - Little Bitt Of Feel Good
Jamie Lidell e un cantaret de electro/soul nascut in Anglia, are o voce grozava si se pricepe de minune sa compuna piese acaparante. Un fel de Jamiroquai, cu mai putin funk si mai mult soul daca vreti.

MP3: 05. Beangrowers - Frenchy
Beangrowers sunt un grup talentat din Malta, activ de foarte multi ani dar din motive obscure mie, cam putin cunoscut. De curand au lansat si un videoclip foarte bine realizat la piesa Not In A Million Lovers pe care va invit cu tot dragul sa-l vedeti. Sper sa va placa si voua la fel de tare ca si mie!

MP3: 06. Grizzly Bear - While You Wait For The Others
Daca imi aduc bine aminte au mai aparut intr-un playlist, prin urmare Grizzly Bear n-ar mai trebui sa va fie foarte necunoscuti. Melodia de sus a fost interpretata recent live in cadrul unei sesiuni radio la postul american KCRW si cel mai probabil va fi inclusa in urmatorul lor album.
Ca mai toate piesele lor si aceasta suna grozav de bine.

MP3: 07. Murder By Death - Comin' Home
Murder By Death sunt o formatie de post punk/alternative rock din S.U.A. al caror nume a fost inspirat din filmul omonin lansat prin anii '70. Muzica lor e presarata cu teme din sfera ocultismului si a masacrelor si sunt foarte cunoscuti pentru albumele lor conceptuale. La inceputul acestei luni si-au lansat si al patrulea disc Red Of Tooth And Claw, de unde face parte si piesa aceasta.

MP3: 08. Bear Hands - Golden
Bear Hands sunt un grup de 4 tineri debutanti din Brooklyn, NY al caror EP- Golden a reusit sa le creeze o notorietate de invidiat pentru o formatie aflata la inceput. De curand au fost inclusi in "Top 100 Bands Of 2008" intocmit de Alternative Press, figurand chiar intre White Williams si Man Man, alte doua formatii pe care le-ati putut gasi in playlisturile mele. =D

MP3: 09. Against Me! - Stop!
Against Me! canta un pop/punk/rock foarte original iar New Wave, ultimul lor album de pe care face parte si piesa de mai sus a fost desemnat de revista Spin drept albumul anului 2007, depasind formatii cu greutate gen Radiohead sau Arcade Fire.

MP3: 10. The Dodos - Jodi
The Dodos sunt tot niste debutanti foarte la moda in randul blogurilor de muzica de afara. Duo-ul si-a lansat in 14 martie primul album intitulat Visiter, iar "Jodi" primul single a fost distribuit gratuit de catre labelul lor. Din fericire nu suna rau deloc...

MP3: 11. Cut Copy - Feel The Love
Adica un alt grup extrem de original care tocmai si-au lansat in Europa al doilea album - In Ghost Colours! A little bit of disco, a little bit of pop and some new wave mixed with the fresh vibe of indie rock. =)

MP3: 12. Mixel Pixel - Sinking Feeling
Mixel Pixel sunt un trio indie/electro-pop american destul de simpatic care mi-au trimis mp3-ul de mai sus in semn de multumire dupa ce le-am postat videoclipul de la Fake Girlfriend pe hot video cup. Frumos din partea lor, nu-i asa? Trebuie neaparat sa-i ascultati!

MP3: 13. She & Him - Why Don't you Let Me Stay Here?
She & Him nu sunt Mad si Un Trecator, ci Zooey Deschanel o actrita frumusica de la Hollywood cunoscuta pentru rolurile din Almost Famous, Elf sau mai recent The Assasination Of Jesse James... si un Mr. Ward, folkist talentat din Portland si prieten bun cu Bright Eyes, Cat Power sau My Morning Jacket. Cei doi fac un cuplu minunat, iar muzica lor desprinsa parca din anii '60 suna de-a dreptul adorabil. E imposibil sa nu va placa!

MP3: 14. The Delays - Hooray
Daca ati crezut ca Always Where I Need To Be, adica noua melodie The Kooks va fi cea mai acaparanta piesa indie a anului va rog sa ascultati neaparat si Hooray-ul celor de la The Delays. Cause it's the perfect indie-pop anthem, from my humble point of view!

As usual, you can download the whole playlist here!

4 raspunsuri:

irina spunea...

Ca de-obicei l-am luat tot, l-am ascultat, să-mi fac eu o părere şi abia acum am citit ce ai scris despre fiecare.

Mi-au atras atenţia în mod special Dirty on Purpose. Urmează să aprofundez. Destul de impresionant drum au avut până în prezent.

Bear Hands sună iar foarte bine.

Pe Grizzly Bear i-ai mai pun in ianuarie şi de atunci i-am luat şi i-am ascultat, deci nu o fost cu totul nouă "întâlnirea" cu ei. Totuşi, mie iar mi-au atras atenţia din playlist.

The Delays chiar suna f nice, dar nu au accentul The Kooks ;))


I'm becoming a fan of these playlists of yours ;))

Clover Shaped Screwdriver spunea...

De la Bear Hands si Dirty On Purpose am foarte mari asteptari anul asta, si sa stii ca ma bucur tare mult ca-ti plac playlisturile mele. =D

Red spunea...

alamo race track sunt olandezi, eu am scris despre ei pe cm

Clover Shaped Screwdriver spunea...

Daca tu ai scris despre ei, bravo chiar ma bucur! M-am uitat acum peste email si ai foarte mare dreptate, sunt din Amsterdam, Olanda. Pentru prima melodie din playlist oscilam intre The LK care chiar sunt din Malmo si Alamo Race track si pana la urma a iesit un ghiveci international. :))
Imi cer scuze si ma bucur ca mi-ai atras atentia. :)