joi, martie 20

Random News!


Chris Martin a declarat acum doua zile pentru Rolling Stone ca noul album Coldplay se va intitula Viva La Vida si este asteptat sa apara in data de 17 iunie. Cica numele asta care aminteste vrand nevrand de Ricky Martin este inspirat dintr-un tablou de Frida Kahlo. o_O
*************************************************************************************
Primul videoclip Portishead la piesa Machine Gun de pe albumul Third tocmai a fost lansat. Nu este exact ce ma asteptam, dar nah...
*************************************************************************************
Radiohead impreuna cu aniBoom si Adult Swim organizeaza un concurs deschis pentru oricine se simte suficient de talentat incat sa creeze un clip animat pentru o melodie de pe In Rainbows. Pentru mai multe detalii intrati pe: http://www.aniboom.com/Radiohead
*************************************************************************************
Primul single Death Cab For Cutie de pe viitorul lor album "Narrow stairs" tocmai si-a facut aparitia pe net. Ascultati-l pentru ca suna foarte, foarte bine! =D

MP3: Death Cab For Cutie - I Will Possess Your Heart

6 raspunsuri:

Anonim spunea...

I just love you for the Death Cab :D

Clover Shaped Screwdriver spunea...

Eu ti-am facut o dedicatie mai sus, sper sa nu ma urasti prea tare pentru asta! =D

Warmer Climes spunea...

Am ascultat si eu noul Death Cab fix acum doua zile...

Ben tre' sa-nvete cum sa nu intre la 4 minute dupa instrumental si cred asa ca noul disc va deveni de succes.

Clover Shaped Screwdriver spunea...

Eu sunt de parere ca piesele astea mai lungi li se potrivesc foarte bine. Adica mie nu mi s-a parut deloc plictisitoare partea instrumentala. :)

Warmer Climes spunea...

Doamne-ajuta! E placuta, placuta...

Dar deja generez Radio Edit-ul! :)

Clover Shaped Screwdriver spunea...

Asa ziceam si eu! :)