duminică, mai 18

Le Dernière Banquet


Deci ... dupa cum probabil vi-ati dat seama deja din titlu, acestea ar fi cateva din primele poze pe care le-am primit de la banchetul sectiei de management, din care vrand-nevrand si eu insumi fac parte. Not for long, pentru ca mai avem putin, vine licenta si cam acolo se termina cei 3 ani de facultate. Datorita tarifului nejustificat de mare prezenta studentilor a fost relativ slaba, organizarea petrecerii a fost in general defectuoasa, restaurantul Loyd din centru avand un puternic aer comunist, meniul si bauturile de-a dreptul execrabile, dansurile populare ale de ansamblului Banateana parca (n-am retinut dar oricum wtf??? o_O) si dansurile moderne mi s-au parut iesite din context, iar de muzica... ei bine legat de muzica nici nu vreau sa comentez. Oricum in cele din urma am trecut peste micile detalii organizatorice nereusite si cu putina sau putin mai multa Stalinskaya indoita cu Prigat ne-am detasat de aspectele astea insignifiante si am facut tot posibilul ca sa ne distram. Pentru mine a fost un dublu motiv de sarbatorire din moment ce am primit deja oferta jobului la care am sperat atat de mult. =D Intr-un final a iesit ok, dar desigur ca se putea si mai bine. La plecare m-am intalnit fugitiv si cu Dan de la De Ce Blog, insa nu ne-am intins deloc la discutii pentru ca ne grabeam spre un taxi. Again, don't ask me why. =))

9 raspunsuri:

Warmer Climes spunea...

mumos! :)

Susana spunea...

si cat urasc bancheturile...:P
in fine, se vede ca te-ai distrat. F bine, cu asa tipese dotate langa, nici nu ma mir =D S-o terminat si faculta... :( Poi, trifoiasule... mult succes pe mai departe!

Ok, da zi-ne si noua care ii jobu ala al visurilor tale, ca ne-ai facut curiosi tare:D

Anonim spunea...

Ia uita-te la el, are si costum. ;))
Foarte frumos, nenea Clover. Am trecut si eu vineri prin centru si am vazut ca se poza lumea pe la Loyd. erai si tu pe acolo? :)
As, si bafta multa cu licenta.

Clover Shaped Screwdriver spunea...

@Bjorker
Mersi, mersi :D !

@Susana
Da, da.. s-a terminat si faculta, mersi pentru urari. Despre job promit sa va povestesc mai multe dupa 1 iulie, pentru ca am fost rugat sa pastrez un oarecare grad de confidentialitate pana cand va fi finalizata noua echipa de recruti. :)

@tomata
Mersi! E posibil sa fi fost si eu pe acolo, desi daca stau bine sa ma gandesc, n-am stat chiar atat de mult pe la fotoshootinguri. =D

Gavozdita spunea...

spune le colegelor din prima poza ca au niste rochii absolut superbe si ca mi doresc de f.multa vreme sa mi gasesc o rochie simpla neagra pe gustul meu.multa bafta in continuare!

Richard M. Ilie spunea...

Mai trifoi ia zi, te-ai imbatat cumva? Daca nu mare pacat. Cand imi amintesc de banchetele mele of of. Ce vremuri. Parca as mai face o facultate!!

Clover Shaped Screwdriver spunea...

@gavozditza
O sa le transmit ca si eu am fost mandru de ele. Cat despre bafta, sa tot fie! :)

@richie
Pai ce sa zic? Nici prea prea, nici foarte foarte. Prefer sa cred ca am baut in limite normale. :P

cosmofever spunea...

Foarte dragute poze. Dar nu-mi place ca nu putem vedea incaltarile domnitelor si pe ale domnului in prima poza. Pai, ce ne facem? Fiecare cu ce-l doare, nu? :D

Clover Shaped Screwdriver spunea...

Hmmm, cam amator fotograful asta de a facut pozele, nu? =))