miercuri, aprilie 9

Introducing Phoebe Killdeer & The Short Straws!


E greu sa spui despre Phoebe Killdeer ca ar fi o simpla novice care tocmai a rasarit in peisajul muzical. Ca sa intelegeti mai bine ce vreau sa spun am sa va reamintesc ca miss Killdeer a contribuit deja cu minunata ei voce pe Bande à Part, al doilea album semnat Nouvelle Vague si a mai avut printre altele niste colaborari cu Basement Jaxx sau cu inslandezii de la Bang Gang. Si tind sa cred ca prezenta ei in cadrul Nouvelle Vague n-a fost chiar intamplatoare din moment ce Marc Collin, omul din spatele acestui proiect este si co-producator pe Weathers Coming, primul ei album solo lansat de mai bine de o luna. "Actually most of the songs on the album were written before joining Nouvelle Vague. I wrote all of them except ‘Jack’ which was co-written with Carlos Mejuto from Carlos & The Bandidos, a fantastic rockabilly singer. I would put down a rough guitar, a few keys and some percussion rhythms and Marc Collin would help me make it sound how it sounds now on the album” spune Phoebe intr-un interviu pentru Music Towers. In ceea ce ma priveste, fara sa vreau Phoebe Killdeer & The Short Straws imi amintesc de felul in care au debutat Nicole Atkins & The Sea anul trecut, Phoebe fiind insa o varianta ceva mai temperamentala a lui Nicole sau haideti sa zicem mai apropiata de PJ Harvey si Tom Waits decat de Leonard Cohen sau Roy Orbison. Cocktailul rafinat de psych, jazz, rock si folk pe care ni-l propune domnisoara asta ma obsedeaza de cateva saptamani bune si nu cred ca ma voi hazarda degeaba daca il consider atat de repede unul dintre cele mai bune debuturi ale anului. Voua cum vi se pare? =)

MP3: Phoebe Killdeer & The Short Straws - He's Gone
MP3: Phoebe Killdeer & The Short Straws - Jack
MP3: Phoebe Killdeer & The Short Straws - Looking For A Man

MySpace: Phoebe Killdeer & The Short Straws

5 raspunsuri:

irina spunea...

Bănuiesc că nu e numele ei adevărat, Killdeer (care îi o pasăre din familia denumită fluieraşi:)). Mi s-ar părea prea...hmm.. predestinat cred că e cuvântul.

Clover Shaped Screwdriver spunea...

Sincer nu stiu, dar e foarte posibil sa fie totusi numele ei real. Locuieste in Franta, dar la origine e australianca. :)

irina spunea...

M-am uitat peste vreo 2-3 biografii pe net da n-am găsit info în privinţa asta. Oh, well...sănătoasă să fie în orice caz. Să poată cânta. Că are voce tare frumoasă :)

Warmer Climes spunea...

Cu alte cuvinte, sa mergem sanatosi si bine dezbracati la festival.

Clover Shaped Screwdriver spunea...

@Cherry
Am incercat si eu sa descarc arhiva de pe filebox si am reusit. Ar trebui sa mai incerci si tu odata! :)

@Bjorker
Not necessarly, eu sunt aprope sigur ca miss Killdeer nu va fi acolo. :)