sâmbătă, martie 8

dEUS - Slow

Cel mai nou videoclip dEUS si-a facut aparitia azi-dimineata, putand fi descarcat gratuit si in exclusivitate de catre prietenii formatiei din reteaua MySpace. Desi sfideaza notiunea de exclusivitate, eu am indraznit sa-l incarc pe YouTube in asa fel incat sa-l poata vedea oricine.
Noul single se intituleaza Slow si este realizat in colaborare cu Karin Dreijer Andersson, jumatatea feminina din The Knife. La cat de fabulos suna formatia in 2008 nu m-as mira ca acesta sa fie cel mai tare comeback al anului. Si ca sa nu uit, recent Shortcut a initiat o petitie pentru a-i vedea pe dEUS in Romania cat mai curand. Ati semnat-o, da? =D

MP3: dEUS - Slow
[webrip]
MySpace: dEUS

PS: Tocmai am primit un mail de la DeusBE prin care fost rugat frumos sa scot clipul de pe Youtube! Formatia a promis sa-l puna pe canalul oficial dEUS peste cateva zile iar eu m-am conformat. Daca tineti neaparat sa-l vedeti incercati sa-i adaugati pe dEUS in lista de prieteni pe MySpace si poate veti primi invitatia.

PS2: Sometimes Trilulilu rules! =D

0 raspunsuri: