vineri, martie 21

90's Friday - Second Covers Edition


Mda... Deci, la fel cum ziceam si data trecuta, au existat coveruri reusite si in anii '90. Indrazneste cineva sa ma contrazica? Here's some of the goodies i've heard lately:

MP3: Kate Bush - Rocket Man (EltonJohn Cover)
MP3: The Cure - Hello I Love You (The Doors Cover)
MP3: Dinosaur JR - Just Like Heaven (The Cure Cover)
MP3: Hole -It's all Over Now Baby Blue (Bob Dylan Cover)
MP3: Alanis Morisette - King Of Pain (The Police Cover)

PS: Cei de la Orange nu m-au sunat inca, iar deadline-ul e deseara la ora 20:00. Inseamna ca habar n-au pe cine pierd de langa ei! =))

3 raspunsuri:

raulnecesar spunea...

de obicei deadline-urile in cazurile astea se prelungesc cu minimum cinci zile, asa ca mai asteapta...

Anonim spunea...

their loss, clar.A propos, stii ca e ca Cover&specials weekend pe VH1? :)) am deskis azi tv si i was like "ooh"

Clover Shaped Screwdriver spunea...

@raulnecesar
Sigur, e o practica cat se poate de obisnuita la multinationale. :))

@Tuvia
Nu stiam, mersi ca m-ai anuntat ca macar asa am reusit sa prind si eu ultima ora. Cat despre coincidenta, pun pariu ca cineva de la VH1 imi citeste blogul. Altfel, nu-mi explic cum de s-au sincronizat cu mine. ;))