miercuri, februarie 20

We're All Going To Die!!!


We're all gonna die
What if there's nothing?
We'll all have to face it alone.

There's a when not an if,
Inside everybody
Moral thoughts like peace can make you feel...

So alone
You're gonna die,
You're gonna die,
You're gonna die alone

You're gonna die,
You're gonna die,
You're gonna die alone
All alone

What if I don't
Become famous posthumously
Maybe my story's still good

If I take one possession,
It'll have to be my duvet
When oblivion comes calling out for you.

So cold
You're gonna die,
You're gonna die,
You're gonna die alone

You're gonna die,
You're gonna die,
You're gonna die alone
All alone

Can't sleep at night
And theres noone to hold ya
Remember I'm going through the same

Well laugh into the dark,
We're all one in a million,
With a life we exist a beating heart.

You're gonna die,
You're gonna die,
You're gonna die alone

You're gonna die,
You're gonna die,
You're gonna die alone
All alone

MP3: Malcolm Middleton - We're All Going To Die

Va vine sa credeti ca pentru aceasta melodie lansata anul trecut pe 17 decembrie cativa reputati dj de la BBC Radio 1 au inceput o ampla campanie de promovare pentru a o pozitiona in topul pieselor de Craciun? Din fericire piesa s-a oprit undeva pe la locul 31. As vrea sa pot spune ca gestul lor e tipic englezesc, dar nu sunt convins... =))

"Dying is a bit like writing a letter to Santa [...] unless you've been a good boy or girl, you're fucked." (Middleton for The Guardian)


3 raspunsuri:

Anonim spunea...

da, imi aduc aminte campania..mie mi'a placut mult piesa, mi'am adus aminte de ea cand am auzit prima data We'll live and die in these towns - Enemy..cam pe aceeasi idee. Any predictions for the Brits de diseara? :)

Anonim spunea...

Ma, cine te-a suparat? Zi-mi mie ca-l bat rau. :)

Eu, cu indragosteala mea as aborda problema prin prisma Myslovitz - I'd like to die of love.

Cu toate 'cestea, melodia nu e deloc rea si chiar imi place.

Clover Shaped Screwdriver spunea...

@tuvia
I'm dissapointed with this year's Brits! :(

@cerculet
Ooof, am si uitat ce frumoasa e piesa aia. Mersi ca mi-ai amintit, am sa adorm pe Myslovitz in noaptea asta... :)