luni, februarie 18

Lykke Li


Pustoaica asta aparuta de nicaieri pe la sfarsitul lui 2007 a rupt gura targului odata cu lansarea videoclipului de la I'm Good, I'm Gone, ce curpinde o varianta acustica live cantata alaturi de invitati de seama precum Robyn, Adam Olenius si Bebban Stenborg de la Shout Out Louds, Lars Skoglund de la Laasko si Daniel Varjo de la The Concretes, adica aproape jumatate din crema muzicii suedeze actuale. Stiind ca Youth Novels - LP-ul ei de debut a fost produs de nimeni altul decat Bjorn Yttling de la Peter Bjorn and John, felul inspirat si revigorant in care jongleaza cu ritmurile n-ar trebui sa mai surprinda pe nimeni. Asadar, daca ma voi aventura in predictii numind-o "probabil cel mai bun export suedez din 2008" nu cred ca voi fi foarte departe de adevar. Dar pentru ca pana la momentul in care tragem linie mai este destul timp, va indemn s-o ascultati chiar acum:

MP3: Lykke Li - I'm Good, I'm Gone
MP3: Lykke Li - Little Bit
MP3: Lykke Li - Breaking It Up

Video: I'm Good, I'm Gone

MySpace:
Lykke Li

8 raspunsuri:

Anonim spunea...

Ehehee...am descoperit-o inaintea ta :P

Ma gandeam ca e cam prea pop si nu stiam daca o vei prezenta aici dar in orice caz, e talentata.

Mi-a atras atentia un vers de pe ''Little Bit'' : For you my legs will always be apart. Cat romantism suedez...

Warmer Climes spunea...

...De ce toata lumea intelege ca atunci cand postezi Lykke Li pe blog...Ai descoperit Lykke Li...???

Revenind, Marius: Superba. Gandul ca Adam si Bebban i-au acordat atentie...Ma face sa o privesc intr-un anume fel...Dincolo de muzica plina de exceptii speciale...

Clover Shaped Screwdriver spunea...

@Krossfire
Posibil, eu nu o stiu decat de vreo cateva saptamani, mai exact de cand a aparut clipul de la I'm Good, I'm Gone. Versul ala nu mi se pare neaparat pervers, dar daca asculti cu atentie o sa mai gasesti si alte mostre de romantism suedez. ;))

@Bjorker
In general cititori sunt obisnuiti sa vada muzica cat mai proaspata, iar daca le prezinti spre exemplu o formatie ultra-mediatizata deja cu cateva luni in urma, e de asteptat sa primesti asemenea reactii, intelegi? :)

Warmer Climes spunea...

Nu , nu inteleg. :)

Anonim spunea...

little bit ma urmareste de some weeks, de cate ori deschid radio'ul, bang! nu stiu daca e cel mai bun export suedez in 2008...mai e destul din an si mie imi plac biscuitii lor :D

Clover Shaped Screwdriver spunea...

@Bjorker
In fine, cred ca nici eu nu mai inteleg ce-am vrut sa spun. =D

@tuvia
Poate nu neaparat cel mai bun, dar cel mai mediatizat tot va fi. Am o presimtire... ;)

Anonim spunea...

Clover : In general tu aduci in discutie trupe mai putin cunoscute sau super fresh si de-aia am facut remarca ;) - nu e o asteptare neaparat, dat fiindca ai ''promovat'' si trupe mai vechi.

Clover Shaped Screwdriver spunea...

Am inteles, dar nu ma refeream strict la tine, era doar o chestie pe care am constat-o demult. Pentru mine e o bucurie sa vad ca exista oameni interesati sa descopere muzica noua si care chiar stiu despre ce vorbesc. Din punctul meu de vedere, orice fel de parere este binevenita. :)