sâmbătă, februarie 23

The Guillemots - Get Over It



In urma cu aproape 3 saptamani va anuntam ca Guillemots se pregatesc pe 24 martie de lansarea noului lor album Red. Iata ca acum a venit timpul si pentru primul videoclip, piesa fiind bineinteles, Get Over It.

MP3: Guillemots - Trains To Brazil

4 raspunsuri:

Warmer Climes spunea...

Clipul e total pe placul meu. E orgasmic, sa-mi trag una! Solistul are asa un stil!!!


Si piesa...Aoleu!!!


Presimt ca va fi noua senzatia personala...Pentru intreg anul asta...Intra clar in topul meu TEN.

Mersi TRIFOI.

Clover Shaped Screwdriver spunea...

Cu placere, maestre. :)
Pe mine, deocamdata doar noul album Goldfrapp m-a surprins atat de placut incat sa fiu convins ca-mi va intra in top.

ama spunea...

ufff ce bine e! :))

mersi ca nu ai uitat :D

Clover Shaped Screwdriver spunea...

Nope, imi plac prea mult Guillemots ca sa uit de ei. Stai sa iasa si albumul ca poate-i facem si o scurta recenzie. :)