marți, ianuarie 22

Grinderman

Desi aproape intotdeuna mi-au placut colaborarile lui cu alti artisti, trebuie sa recunosc ca nu am fost niciodata vreun mare fan de-a lui Nick Cave. Adica ok, omul este un multitalent si-l respect pentru asta, dar din motive abstracte mie muzica lui foarte rar s-a aflat pe aceeasi lungime de unda cu mine. Si acum vine marele DAR: Grinderman, adica proiectul paralel a lui Cave mi-a atras atentia de indata ce am vazut videoclipul de la No Pussy Blues pe VH1. Sound electric, versuri impertinente si in general multa, multa ironie. Ma ramane sa spun doar ca lui Cave ii sade extrem de bine la chitara si sper sa vedem cat mai multe albume semnate Grinderman in viitorul apropiat. Inainte sa inchei, va invit si pe voi sa va convingeti ca nu bat campii:

5 raspunsuri:

irina spunea...

Muzica e mişto da mustaţa aia e oribilă :)

P.S. Vezi că azi s-o lansat Cat Power-u. Care e tare fain.

B spunea...

mijto grinderman dar parca ma asteptam la ma multa grasime pe langa mustatza aia.

a, si l-am vazut pe cave aseara si in "The Assassination of Jesse James .. ".
Interesanta aparitzia, starneshte un zambet, unlike the rest of the movie.

Clover Shaped Screwdriver spunea...

@Cherry
Toata lumea are ce are cu mustata aia. =)) Mersi ca mi-ai reamintit de Cat Power, facem rost deseara de el.

@LiarLiar
Am auzit de film, n-am apucat sa-l vad inca, dar mai mult ca sigur o sa-l caut dupa sesiune. =D

Anonim spunea...

Nick Cave e unul dntre cei mai corecti compozitori/scriitori

Clover Shaped Screwdriver spunea...

Este, este, fara nicio indoiala! =)