miercuri, decembrie 19

10 Days Of Covers - Hard-Fi Vs The White Stripes


Seven Nation Army, cea mai cunoscuta piesa lui The White Stripes a beneficiat de o gramada de coveruri de cand a fost lansata, printre numele cele mai sonore care au cantat piesa numarandu-se Audioslave, Metallica, The Flaming Lips, The Hives sau Joss Stone. Totusi, nu am nici un dubiu ca cea mai interesanta versiune a melodiei ramane cea semnata de Hard-Fi. =)

MP3: Hard-Fi - Seven Nation Army
MP3: The White Stripes - Seven Nation Army

4 raspunsuri:

Anonim spunea...

Sa fiu sincer ? E un cover foarte interesant, dar in really, really shitty way. Just my 2 cents :D

Clover Shaped Screwdriver spunea...

Eu n-am sustinut ca varianta lor e mai buna decat piesa originala. Doar ca mi-a placut foarte mult foarte mostra aia de sound optzecist pe care au introdus-o. Si in comparatie cu celelalte coveruri de la Seven Nation Army, asta e de departe cel mai bun pe care l-am auzit. =)

Anonim spunea...

Pai nici nu avem de gand sa ma contrazic cu tine cum asta e doar pararerea mea. De acord cu celalalte coveruri..am auzit si unul pop odata...gross stuff, man !

Clover Shaped Screwdriver spunea...

Cover pop? =)) Si cine a fost autorul, if i may ask?