vineri, noiembrie 30

90's Friday - Pavement

Pavement - Cut Your Hair (1994)

Cut your Hair, cea mai cunoscuta piesa a celor de la Pavement a fost inclusa anul acesta in topul celor mai bune imnuri indie intocmit de New Musical Express. Mai multe despre Pavement si ce au insemnat ei puteti citi aici.
MP3:
Pavement - Cut Your Hair

4 raspunsuri:

Anonim spunea...

NUU! Nu mai instiga lumea la taiatul parului, mai surubelnita. Asta e o blasfemie.

Cerculet

P.S: Ce-ai facut, bre, de nu mai pot sa comentez cu numele meu de scena ?

Clover Shaped Screwdriver spunea...

Pai daca partidul ne vrea tunsi de 1 decembrie, trebuie sa ne conformam, nu? =D

P.S: Esti prima si singura care mi s-a plans. Nu am facut nimic special in afara de faptul ca am schimbat template-ul. Dar asta a fost saptamana trecuta si, dupa cum spuneam, nu am mai primti nici o sesizare la adresa redactiei. =P

Anonim spunea...

Miroase a Pulp si putin a Blur ;)

P.S: Blogger nu ne mai lasa sa punem link-uri la wordpress.

Clover Shaped Screwdriver spunea...

Ma mult a Blur si mai putin a Pulp, cred eu. =D

P.S: Urat din partea lor! =|