marți, octombrie 23

Nizlopi - JCB



I-am vazut sambata pe VH1 la Chill Out Weekend cu piesa JCB si trebuie sa recunosc ca nu am mai auzit de ei pana atunci. Melodia e foarte frumoasa, versurile usor melancolice sunt captusite cu umor britanic iar videoclipul e absolut fermecator.

MySpace: Nizlopi
MP3: Nizlopi - JBC

6 raspunsuri:

Une année sans lumiere spunea...

E aia cu tractorasul galben! Era o vreme (de muuult) cand o dadeau intruna pe Mtv Hits. Cum deschideai televizorul, tractorasul galben. Devenise obositoare rau.
Sambata am vazut si eu ceva din Chill Out. Eram in Auchan si ma duceam sa-mi iau casti pt Mp3 player. Si treceam frumos prin galeria comerciala cand aud "Utopiiiia, Utoooopiaaaa" Intorc capul, Alison Goldfrapp pe un ditamai ecran intr-o cafenea. Eu ma tot opream in drum sa mai vad ceva din videoclip, maica-mea ma striga continuu, mergeam cu spatele si deodata ma trezesc cu fundul intr-un carucior plimbat de o tanti: "domnisoara, asta e al meu!".De parca eu nu stiam:))

Clover Shaped Screwdriver spunea...

Dap, aia cu tractorasul e si nu ma pot abtine sa nu rad. =))

Anonim spunea...

Da, asa mi-o aminteam si eu..ca ''aia cu tractorasul'' :)

Clover Shaped Screwdriver spunea...

Bineee ca toata lumea o stie, in afara de mine. De cand nu ma mai uit pe MTV cred ca am multe de recuperat.
Dar nu ma grabesc... Aflu eu incetul cu incetul ce-am pierdut cand ajung sa-i vad pe VH1. =))

Une année sans lumiere spunea...

Dar nu trebuie sa te uiti pe mtv. E de ajuns sa butonezi un pic printre programe si mai gasesti cate o melodie, un top 5, cribs pe la 6 dimineata. :>

Clover Shaped Screwdriver spunea...

Dimineata la 7 cand ma trezesc aprind televizorul direct pe VH1 si dau volumul aproape de maxim. Si mai stau vreo juma de ora in pat pana cand reusesc sa ma trezesc definitiv. Iar apoi cand ma ridic sunt atat de grabit incat nu mai am timp sa butonez televizorul... =)