sâmbătă, octombrie 20

The Italian Man who went to Romania

Ieri, la servici.
Seful intra in birou acompaniat de un tanar:
- Acesta e Marius, ii spune tanarului si arata spre mine.
- Stiu, ne-am cunoscut data trecuta cand am fost aici, raspunde acesta.
- Hmmm, tu te ocupi de protectia muncii, nu? zic eu.
- Marius vorbeste numai cu mine, zice seful zambind.
Pauza. Amandoi ne uitam lung la seful meu, iar acesta continua sa zambeasca multumit.
Imi dau seama ce a vrut sa spuna, dar spre propriul meu amuzament nu intervin deloc.
- Aaaaaa.....haideti ca ma pun imediat sa va scriu factura, zice tanarul cu o expresie nedumerita pe fata. Si s-a grabit atat de tare sa plece incat si-a uitat facturierul la mine in birou. =))
Directorul meu e un italian venit acum cativa ani in Romania si care a invatat pretioasa noastra limba pe parcurs. Nu e prima oara cand felul lui ciudat si de a se exprima starneste astfel de confuzii, iar functionarele de la BRD stiu asta mai bine. =)))

P.S.: Am uitat sa precizez ca sonor romana lui se aude corect, fara nici un alt accent care i-ar putea trada originea.

0 raspunsuri: