vineri, august 17

Bat For Lashes - Fur and Gold

Bat For Lashes este numele proiectului Natashei Khan, englezoaica de orgine pakistaneza care si-a lansat anul trecut primul material discografic din cariera, Fur and Gold.
Vocea contemplativa sau uneori dramatica, a Natashei domina intregul album, mulandu-se perfect peste versurile complexe si sobre despre mituri, legende si magie. Comparatiile cu artiste de talia lui Bjork( Bat's Mouth, Trophy) , Kate Bush(Tahiti, Sarah) sau Tori Amos(Sad Eyes), nu prea pot fi evitate, dar asta nu inseamna ca muzica ei e lipsita de originalitate, chiar dimpotriva. Imbinarea armonioasa dintre instrumentele muzicale, pian, orga electronica si bass cu vocea ei fascinanta si cu bataile din palme pare a fi reteta perfecta pentru Khan . Imi vine greu sa numesc o piesa care sa caracterizeze cel mai bine conceptul albumului, intrucat toate sunt unice in felul lor. Totusi, printre favoritele mele se regasesc Trophy( love the handclaping =D), The Wizard cu refrenul ei aproape obsedant si What's A Girl To Do, al carei videoclip il puteti vedea mai jos:





Bat for Lashes pe MySpace!

6 raspunsuri:

Warmer Climes spunea...

excelent! l-ai ochit frumos! esti de admirat, baiatu'! ...da,da,da...

:)

Clover Shaped Screwdriver spunea...

Hehe, mersi! Demult vroiam sa scriu un articol despre Bat for Lashes! =)

Anonim spunea...

Da, si eu am simtit clar influenta Bjork. Iepurele de pe bicicleta face tot videoclipul ;))

eclecticCow spunea...

de exceptie!

Clover Shaped Screwdriver spunea...

Ascultati tot albumul daca reusiti sa dati de el, merita! ;)

Anonim spunea...

Am dat pe Soulseek. Da, e fain...nu pot spune ca m-a facut sa ma plimb prin norii exuberantei dar nici nu e stilul meu muzical. Albumul este foarte bun pentru fani pentru ca un non-fan l-a gasit agreabil :)